Профил на купувача
Публикувано на 15.12.2020 г., 08:12
Публикувано на 01.06.2020 г., 10:44
Публикувано на 23.04.2020 г., 12:30
Публикувано на 13.03.2020 г., 12:30
Публикувано на 04.03.2020 г., 14:48
Публикувано на 27.01.2020 г., 21:51
Публикувано на 15.11.2019 г., 11:51
Публикувано на 11.11.2019 г., 11:00
Публикувано на 21.10.2019 г., 14:14
Публикувано на 20.09.2019 г., 10:02
Публикувано на 10.09.2019 г., 11:47
Публикувано на 02.09.2019 г., 14:45
Публикувано на 03.07.2019 г., 12:58
Съобщение за удължаване на срока - Публикувано на 17.07.2019 г., 16:38
Публикувано на 17.06.2019 г., 14:32
Публикувано на 24.04.2019 г., 15:17
Съобщение за удължаване на срока - Публикувано на 15.05.2019 г.
Публикувано на 14.01.2019 г., 14:23
Публикувано на 14.01.2019 г., 14:23
Публикувано на 19.11.2018 г., 15:29
Публикувано на 29.10.2018 г., 12:42
Обособена позиция №1: Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при пътувания до държави-членки на Европейския съюз.
Обособена позиция №2: Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при пътувания в границите на Република България.
Горепосочената обществена поръчка е публикувана след подписано, на основание чл.8 от ЗОП споразумение за съвместно възлагане, като цялото електронно досие на обществената поръчка се съдържа в профила на купувача на Възложителя СУ „Св. Климент Охридски“.
Публикувано на 12.09.2018 г., 13:40
Публикувано на 31.08.2018 г., 15:14
Публикувано на 21.08.2018 г., 11:12
Публикувано на 16.08.2018 г., 14:10
Публикувано на 03.07.2018 г., 15:46
Публикувано на 12.06.2018 г., 13:42
Публикувано на 17.05.2018 г., 15:17
Публикувано на 14.05.2018 г., 13:23
Публикувано на 02.05.2018 г., 13:35
Дата на създаване на преписката: 21.02.2018 г.
Краен срок за подаване на оферти или заявления за участие: 16.03.2018, 16:30
Публикувано на 21.02.2018 г.,13:48
Дата на създаване на преписката: 17.11.2017
Краен срок за подаване на оферти или заявления за участие: 21.12.2017 16:30
Публикувано на 20.11.2017 г., 08:38
Съобщение за удължаване на срока за получаване на оферти - Публикувано на 27.11.2017 г., 16:00
Краен срок за подаване на оферти или заявления за участие: 04.01.2018 г., 16:30
Съобщение относно отваряне на ценови предложения - Публикувано на 06.01.2018 г., 07:45
Ценовите предложения на участниците ще бъдат отворени и оповестени на заседание, което ще се състои на 1.02.2018 год. от 13.00 часа в Зала № 2 на Ректората, гр. Бургас 8010, бул. „Проф. Якимов“ № 1
Дата на създаване на преписката: 16.11.2017
Краен срок за подаване на оферти или заявления за участие: 08.12.2017 16:30
Публикувано на 16.11.2017 г., 11:28
Публикувано на 13.11.2017 г., 10:49
Съобщение за удължаване на срока за получаване на оферти - Публикувано на 22.11.2017 г., 10:52
Публикувано на 04.10.2017 г., 09:44
Съобщение за удължаване на срока за получаване на оферти - Публикувано на 13.10.2017 г., 09:53
Публикувано на 26.09.2017 г., 11:39
Съобщение за удължаване на срока за получаване на оферти - Публикувано на 05.10.2017 г., 09:27
Дата на създаване на преписката: 05.07.2017
Краен срок за подаване на оферти или заявления за участие: 04.08.2017 16:30
Публикувано на 05.07.2017 г., 17:01
Публикувано на 21.02.2017 г., 11:13
Публикувано на 17.02.2017 г., 14:50
Публикувано на 29.12.2016 г., 11:46
Публикувано на 07.10.2016 г., 15:26
СЪОБЩЕНИЕ по чл. 193 от Закона за обществените поръчки - Публикувано на 17.10.2016 г., 16:21
Дата на създаване на преписката: 08.07.2016
Краен срок за подаване на оферти или заявления за участие: 01.08.2016 16:00
Публикувано на 11.07.2016 г., 08:45
Дата на създаване на преписката: 03.06.2016
Краен срок за подаване на оферти или заявления за участие: 04.07.2016 16:00
Публикувано на 03.06.2016 г., 12:11
Дата на създаване на преписката: 07.12.2015
Дата на създаване на преписката: 20.11.2015
Дата на създаване на преписката: 02.10.2015
Дата на създаване на преписката: 11.09.2015
Дата на създаване на преписката: 02.07.2015
Дата на създаване на преписката: 26.06.2015
Дата на създаване на преписката: 19.05.2015
Дата на създаване на преписката: 17.04.2015
Дата на създаване на преписката: 19.03.2015
Дата на създаване на преписката: 11.03.2015
Дата на създаване на преписката: 16.01.2015
Дата на създаване на преписката: 03.11.2014
Краен срок за подаване на оферти или заявления за участие: 01.12.2014 16:00
Дата на създаване на преписката: 30.10.2014
Краен срок за подаване на оферти или заявления за участие: 12.11.2014 16:00
„Провеждане на семинари и курсове в изпълнение на проект MIS-ETC 2642 “Интегрирано управление на използваемите земи около естуарите в басейна на Черно море", ILMM- BSE, финансиран по СОП „Черноморски Басейн 2007-2013“ и в изпълниние на проект MIS-ETC 2614 "Scientific Network for Earthquakes, Landslide and Flood hazard prevention, финансиран по СОП „Черноморски Басейн 2007-2013““
„Доставка на лицензи за „Microsoft Visual Studio 2013 Professional” – 5 броя за нуждите на "Лаборатория по математична химия" при Университет "Проф. д-р Асен Златаров"“
„Експертиза по екологичен риск (Environmental Risk Expert) в изпълнение на проект:№ 2.2.1.73194.264 MIS-ETC 1459 “Създаване на междууниверситетски център за управление и оценка на риска за превенция на екологичния и технологически риск в Черно море” -IUCRISKMAN, финансиран по СОП „Черноморски Басейн 2007-2013““
„Експертиза по оценка на риска от сваличища, наводнения и сеизмични процеси и GIS и Remote Sensing в изпълнение на Проект № 2.2.1.73767.309 MIS-ETC 2614 “Научна мрежа за предотвратяване на земетресения,свлачища и наводнения” (SciNetNazPrev) финансиран по СОП „Черноморски Басейн 2007-2013““
„Подбор на екип от експерти "Експерт по Анализ и управление на риска -(Risk Analyses and Risk Management Expert)" и "Експерт по екологичен риск (Environmental Risk Expert)" в изпълнение на проект:№ 2.2.1.73194.264 MIS-ETC 1459 “Създаване на междууниверситетски център за управление и оценка на риска за превенция на екологичния и технологически риск в Черно море” -IUCRISKMAN, финансиран по СОП „Черноморски Басейн 2007-2013““
„Подмяна на съществуваща дървена дограма с PVC дограма в сгради на Университет "Проф. д-р Асен Златаров"“
„Разработване и поддръжка на RISK Monitoring&DataBase Application Software за WEB приложение на Система за оценка на риска и управление на превантивните мерки RкFMEA и методология за работа със софтуера в изпълнение на проект: 2.2.1.73194.264 MIS-ETC 1459 “Създаване на междууниверситетски център за управление и оценка на риска за превенция на екологичния и технологически риск в Черно море” -IUCRISKMAN, финансиран по СОП „Черноморски Басейн 2007-2013“
„Доставка на компютърно и мрежово оборудване за Междууниверситетски център в изпълнение на проект № 2.2.1.73194.264 MIS-ETC 1459 “Създаване на Междууниверситетски център за управление и оценка на риска за прeвенция на екологични и технологични рискове в Черно море” (IUCRISKMAN), финансиран от ОП „Черноморски басейн” 2007-2013 г.”
„Периодична доставка на хигиенни и почистващи материали за потребноститe на Университет "Проф. д-р Асен Златаров"“
„Подбор на експерт по оценка на технологичния риск в изпълнение на Проект № 2.2.1.73194.264 MIS-ETC 1459 “Създаване на междууниверситетски център за управление и оценка на риска за превенция на екологичния и технологически риск в Черно море" -IUCRISKMAN, финансиран по СОП „Черноморски Басейн 2007-2013“.“
„Доставка на 11 броя LCD монитори в изпълнение на Проект № 2.2.1.73194.264 MIS-ETC 1459 “Създаване на междууниверситетски център за управление и оценка на риска за превенция на екологичния и технологически риск в Черно море" - IUCRISKMAN, финансиран по СОП „Черноморски Басейн 2007-2013““
„Извършване на годишно абонаментно обслужване и поддържане в работно състояние на пожароизвестителни системи, пожарогасителни инсталации и пожарни кранове на територията на Университет "Проф. д-р Асен Златаров"“
„Подбор на екип от експерти- web application software developer № 1 и № 2 в изпълнение на Проект № 2.2.1.73194.264 MIS-ETC 1459 “Създаване на междууниверситетски център за управление и оценка на риска за превенция на екологичния и технологически риск в Черно море" -UCRISKMAN, финансиран по СОП „Черноморски Басейн 2007-2013“, обособен в 2 обособени позиции. “
„Доставка на аксесоари, принадлежности и консумативи за компютърна техника за нуждите на Университет "Проф. д-р Асен Златаров" за срок 12 месеца“
„Доставка на канцеларски материали за нуждите на Университет "Проф. д-р Асен Златаров" за срок 12 месеца.“
„Доставка на компютърно оборудване и компютърни принадлежности в изпълнение на Проект № 2.2.1.73194.264 MIS-ETC 1459 “Създаване на междууниверситетски център за управление и оценка на риска за превенция на екологичния и технологически риск в Черно море" -UCRISKMAN, финансиран по СОП „Черноморски Басейн 2007-2013“.“
„Подбор на експерт по оценка на икономическия риск в изпълнение на Проект № 2.2.1.73194.264 MIS-ETC 1459 “Създаване на междууниверситетски център за управление и оценка на риска за превенция на екологичния и технологически риск в Черно море" - UCRISKMAN, финансиран по СОП „Черноморски Басейн 2007-2013“. “
„Периодична доставка на Бензин А95Н и Супер дизел, осъществени чрез покупка посредством електронни карти от бензиностанциите на изпълнителя на територията на цялата страна за зареждане на моторните превозни средства, собственост на Университет "Проф. д-р Асен Златаров", за срок до 31.12.2015 г."
Ценово предложениеИнформация по чл. 22б, ал. 2 т. 16 от ЗОП за датите и основанието за освобождаване на гаранциите за изпълнение - Публикувано на 15.12.2015 г., 15:16
„Експертиза по оценка на риска от сваличища, наводнения и сеизмични процеси и GIS и Remote Sensing в изпълнение на Проект № 2.2.1.73767.309 MIS-ETC 2614 “Научна мрежа за предотвратяване на земетресения,свлачища и наводнения” (SciNetNazPrev) финансиран по СОП „Черноморски Басейн 2007-2013“
Ценово предложениеТехническа спецификация
Техническа спецификация
Обявление за обществена поръчка № 00972-2013-0002
Техническа спецификация
„Отопление, вентилация и климатизация на спортна зала в Университет „Проф. д-р Асен Златаров” съгласно одобрен работен проект”
„Бояджийски услуги в студентски общежития № 1, № 2 и № 3 на Университет „Проф. д-р Асен Златаров”
„Доставка на шоколадови и захарни изделия за нуждите на обект „Кафе- сладкарница” в Колежа по туризъм при Университет „Проф. д-р. Асен Златаров” за срок 12 месеца”
„Промишлено пране до 40 тона на постелъчно бельо за нуждите на Университет "Проф. д-р Асен Златаров", включващо: пране, сушене, гладене, опаковане и доставка, за срок 1 година”
„Отпечатване на ваучери за храна за персонала на Университет „Проф. д-р Асен Златаров”
”Извършване на комплексни услуги по разработване на централизирано електронно хранилище в електронна платформа за обучение Blackboard Learn™ , обособени в четири обособени позиции:
обособена позиция № 1: “Създаване на електронно хранилище в електронна платформа за обучение Blackboard Learn™ “;
обособена позиция № 2: “Разработване на електронни и мултимедийни помагала за електронна платформа за обучение Blackboard Learn”;
обособена позиция № 3: “Обучение на преподаватели, администрация и технически персонал за работа и поддръжка на платформа за електронно обучение Blackboard Learn™;
обособена позиция № 4: “Обучение на преподаватели за интерактивни начини на преподаване и създаване на електронни и мултимедийни образователни материали в платформа за електронно обучение Blackboard Learn™”.
Документация
„Ремонт на покривна хидроизолация на сградата на Органичен корпус и на Колежа по туризъм при Университет "Проф. д-р Асен Златаров"
„Доставка на устройство за тестване на флокулация за нуждите на НИС при Университет "Проф. д-р Асен Златаров" гр. Бургас"
„Доставка на микроскоп биологичен за нуждите на НИС при Университет "Проф. д-р Асен Златаров" гр. Бургас"
„Доставка на високо- скоростна настолна центрофуга за нуждите на НИС при Университет "Проф. д-р Асен Златаров" гр. Бургас"
„Доставка на Хардуерен сървър в изпълнение на проект "Развитие на електронни форми за дистанционно обучение в системата на Университет "Проф. д-р Асен Златаров" № BG051PO001-4.3.04-0015, финансиран от Европейски социален фонд, Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
„Периодична доставка на безалкохолни напитки, натурални сокове, бира и минерална вода за потребностите на Университет "Проф. д-р Асен Златаров""
„Периодична доставка на хигиенни и почистващи материали за потребностите на Университет "Проф. д-р Асен Златаров""
Ценово предложение„Доставка на лиценз за специализиран софтуер - платформа за електронно обучение в изпълнение на проект BG051PO001-4.3.04-0015 „Развитие на електронни форми за дистанционно обучение в системата на Университет „Проф. д-р Асен Златаров“- гр.Бургас“
Документация„Доставка на лицензи за „Adobe Acrobat Pro” в изпълнение на проект BG051PO001-4.3.04-0015 „Развитие на електронни форми за дистанционно обучение в системата на Университет „Проф. д-р Асен Златаров“- гр.Бургас“
Документация„Периодична доставка на Бензин А95Н и Супер дизел, осъществени чрез покупка посредством електронни карти от бензиностанциите на изпълнителя на територията на цялата страна за зареждане на моторните превозни средства, собственост на Университет "Проф. д-р Асен Златаров", за срок до 31.12.2013 г."
Ценово предложение„Доставка на канцеларски материали за нуждите на Университет "Проф. д-р Асен Златаров”
Технически спецификации„Доставка на аксесоари и консумативи за компютърна техника за нуждите на Университет "Проф. д-р Асен Златаров”
Технически спецификации"Преустройство на съществуваща сграда в спортна зала, находяща се в гр. Бургас, бул. "Проф. Якимов" № 1, Университет "Проф. д-р Асен Златаров" "
Образци
„Строително- ремонтни работи в Студентски общежития № 2 и № 3 на Университет "Проф. д-р Асен Златаров", гр. Бургас, бул. "Проф. Якимов" № 1
Образци
Проект за договор