СДРУЖЕНИЕ „ЧИСТИ ТЕХНОЛОГИИ ЗА КРЪГОВА ИКОНОМИКА“ (Clean and Circle)

Сдружението участва като партньор в Центъра за компетентност „Чисти технологии за устойчива околна среда - води, отпадъци, енергия за кръгова икономика“, финансиран по Програма „Научни изследвания, иновации и дигитализация за интелигентна трансформация“ 2021 - 2027 г.

Обявява конкурс за Директор на Сдружение „Чисти технологии за кръгова икономика“ (Clean and Circle)

с изисквания, както следва:

1. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
1.1. Минимална степен на завършено образование: Магистър.
1.2. Минимален професионален опит: 15 години.

2. Отношенията между директора и Сдружението се уреждат с трудов договор. При назначаване, основната месечна заплата е съгласно заложената заплата в проект Център за компетентност: „Чисти технологии за устойчива околна среда – води, отпадъци, енергия за кръгова икономика“, финансиран от Програма „Научни изследвания, иновации и дигитализация за интелигентна трансформация“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейските структурни и инвестиционни фондове.

3. Кандидатите да притежават умения и способности за:

  • Стратегическа компетентност – визия за бъдещо развитие на организацията при отчитане въздействието на външни и вътрешни фактори;
  • Лидерска компетентност – мотивиране и развиване на служителите за постигане на значими индивидуални и организационни цели;
  • Управленска компетентност – планиране, организиране, координиране и контрол на дейността на звеното за осигуряване изпълнението на индивидуалните и организационните цели;
  • Ориентация към резултати – постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания;
  • Компетентност за преговори и убеждаване – убедително представяне на позиции и аргументи за постигане на съгласие между различни страни;
  • Работа в екип – управление и участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел;
  • Фокус към клиента (вътрешен/външен) – осъществяване на дейността в съответствие с потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите или дейностите.

    Кратко описание на длъжността:
  • Ръководи административно-правното и финансово обслужване на Сдружение „Чисти технологии за кръгова икономика“ за законосъобразно изпълнение на функциите й.
  • Представлява Сдружението и ръководи дейността му в съответствие с устава, правилниците на Сдружението и решенията на Управителния съвет.
  • Организира разработването на проекти за научна и научно-изследователска работа
  • Организира разработване и пазарна реализация на бизнес планове, проекти, програми, стратегии, консултации и услуги по управление на стопански субекти в рамките на целите на Сдружението;
  • Организира търговски трансфер на знания и технологии, създадени от Сдружението и от другите партньори в Центъра за компетентност „Чисти технологии за устойчива околна среда - води, отпадъци, енергия за кръгова икономика“;
  • Организиране и провежда изложения;
  • Организира отдаване под наем на научно-изследователска инфраструктура, придобита от Сдружението.
  • Организира правилното стопанисване, ползването и опазването на движимото имущество.
  • Организира изготвянето на тръжната документация по процедурите за възлагане на обществени поръчки, планове, отчети и други документи съгласно Закона за обществените поръчки (ЗОП), включително договори, споразумения, проекти на заповеди; организира провеждането на процедурите съгласно ЗОП, като отговаря за законосъобразността на актовете.
  • Организира извършването на деловодното обслужване, включително обработката на входящите и изходящите документи и вътрешната поща, комплектуване и водене на архива на сдружението.
  • Организира изготвянето на отговори на жалби, предложения и сигнали на физически и юридически лица по въпроси, свързани с дейностите по административното обслужване и др.

4. Начин за провеждане на конкурса:
4. 1. Интервю с кандидатите.
4.2. Представяне на Концепция за развитие на Сдружение „Чисти технологии за кръгова икономика“

5. За участие в конкурса кандидатите подават документи съгласно чл. 17, ал. 1 и ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители:
5.1. Заявление от лицето;
5.2. Декларация от лицето, че е пълнолетен български гражданин, гражданин на друга държава - членка на Европейския съюз, на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
5.3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността;
5.4. Копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит;
5.5. Други документи, свързани с изискванията за заемането на длъжността.

6. Документи за участие в конкурса се подават в 10-дневен срок от публикуване на обявлението само по електронен път на имейла на Председателя на Управителния съвет: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.

Информация за конкурса ще се представя на кандидатите само по електронен път на имейла на Председателя на Управителния съвет – Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите..